Ordf Bergakungen

Janurban Modigh ordförande i HSB Brf Bergakungen bolggar om händelser och annat som berör bostadsrätter i allmänhet och Bergakungen i synnerhet.

Årsstämma 2012 avklarad

Kategori: Allmänt

Så var då 2011 års stämma över. Alltid lika nervöst, det är som en skolavslutning fast mycket mer allvar. Det är ju i alla fall en stämma för ett företag som omsätter över 8 000 000 kr. Trots att jag kan Bergakungen utan och innan så kommer det alltid någon fråga som man inte var beredd på. Stort tack till Rauni på HSB och våra revisorer för att ni ställer upp och jobba så tidigt på året för att får fram vårt bokslut på en månad. Tack också till Skandia Mäklarna som svarat för trycket av vår verksamhetsberättelse. I år lämnade Maggan och Hedvig vår styrelse och jag vill på denna blogg passa på att tacka för den fina insatsen de gjort för vår förening. Samtidigt så vill jag hälsa Anna Kustenberg och Henry Westerberg välkomna in i styrelsen. Anna kommer att ha huvudansvaret för vår närmiljö samt föreningslokalen och Henry kommer att vara sekreterare. Så nu är det bara att kavla upp ärmarna och ta sig an 2012 med nya utmaningar. Bilden ovan tog jag torsdag morgon. Min favorit vy, den talar nämligen om för mig att nu är våren på G och vi går mot ljusare tider. // Janurban

Kommentarer


Kommentera inlägget här: